Gilaburu Ödeme ve Teslimat
Ödeme Yöntemleri
Verdiğiniz siparişlerin sizlere sorunsuz ve zamanında ulaşabilmesi için irtibat telefonlarınızı adresinizi veya e-posta adresinizi mutlaka eksiksiz ve doğruluğundan emin olarak doldurunuz. Yanlış ve eksik bilgilerden kaynaklanan gecikmelerden firmamız sorumlu değildir.
Siparişim Kargoya Ne Zaman Teslim Edilir?
Siparişinizin kargo firmalarına teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle siparişinizin onaylandığına dair e-postanın size yollanması gereklidir. Sipariş onayının doğru olarak alınmasından sonra siparişler kargoya teslim edilir ve size,
Kargo takip numarası gönderilir (mail olarak). Siparişlerinizi kargo takip sisteminden kontrol edebilirsiniz.
Hasarlı Kargo Geldi Ne Yapmalıyım?
Kargonuz da herhangi bir hasar, eziklik, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum varsa; lütfen teslim almayın kargo bize geri dönecektir.
Kargonuzu teslim aldıktan sonra, kargo yetkilisiyle birlikte açıp kontrol edebilirsiniz.
Siparişiniz deki bazı ürünlerin eksik ve/veya hasarlı olduğunu görürseniz; kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep edin.
Kargo yetkilisinin tanıklığında, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik ve hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılmasında çok önemlidir.
Kargoyu teslim aldıktan saatler sonra yapılan eksik ve/veya hasar bildirimleri tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
İade işlemlerinde, faturamızın tüm kopyalarının (2 kopya) ürünle birlikte gönderilmesi gerekir.
Kargo teslimatında sorun yaşarsanız en kısa zamanda 0352 321 15 25 bize haber verin.
Hafta Sonu ve Resmi Tatil Siparişleri
Saat 13.00 kadar yapılan siparişler çalışma saatleri içinde saat 14.00 ye kadar kargo firmasına teslim edilir.
Resmi tatil günlerinde verdiğiniz tüm siparişler takip eden ilk iş günü işleme alınacaktır.